• The World
  • is but a
  • Canvas
  • to the
  • Imagination
YUNOCOCO geeft jouw bedrijf vorm & kleur

Kleurrijk nieuws

Vlaggen van de deelnemende landen bepalen het beeld.



Het nieuwe beeldmerk van het Eurovisiesongfestival is een abstracte weergave van de kleuren uit de vlaggen van de 41 landen die volgend jaar meedoen aan het festival met als thema Open Up. Het ontwerp staat symbool voor de viering van 65 jaar songfestival.

 

De vlaggen in het nieuwe logo hebben kloksgewijs de volgorde van hun eerste songfestivaldeelname. De kleuren van de Nederlandse vlag zijn rechtsboven als eerste te zien, omdat Nederland in 1956 het eerste Eurovisiesongfestival mocht openen. 

 

Kenmerken van het nieuwe logo zijn: minimalisme en innovatie.  Maar het heeft ook veel weg van een dartboard... 

(Bron: welingelichtekringen.nl)

 


Ga terug

Face Book

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam eu neque condimentum, consectetur metus in, maximus odio. Curabitur sodales arcu eget justo fringilla, at molestie nisi facilisis.