• The World
  • is but a
  • Canvas
  • to the
  • Imagination
YUNOCOCO geeft jouw bedrijf vorm & kleur

Kleurrijk nieuws

Veel bedrijven hebben een of meerdere bedrijfsbrochures. Maar vaak verdwijnen brochures in de kast of in de prullenbak. Hoe voorkom je dat?




  1. Denk vanuit de klant Bedenk hoe de klant de brochure gaat lezen. Wat is interessant voor de klant? De vraag die hierbij centraal staat, is: "Wat heeft de klant aan onze diensten of producten?"
  2. Titels en tussenkopjes Niets is zo vervelend als het lezen van een grote lap tekst. Zorg daarom voor duidelijke titels en tussenkopjes. Zo presenteer je de klant een tekst in 'hapklare brokken'.
  3. Praktische informatie Een brochure wordt meestal bewaard omdat er praktische informatie in staat waar de klant iets aan heeft. Neem daarom een checklist op of handige tips.
  4. Ervaringen Plaats korte portretjes van tevreden klanten. Hun woord overtuigt eerder dan jouw woord. Belangrijk is dat de klant vermeldt waarnaar hij op zoek was en hoe jij hem hebt geholpen.
  5. BeeldenPlaats beelden die de tekst verduidelijken. Mensen zijn erg visueel ingesteld!

 


Ga terug

Laatste Tweet