• The World
  • is but a
  • Canvas
  • to the
  • Imagination
YUNOCOCO geeft jouw bedrijf vorm & kleur

Kleurrijk nieuws

Hoe kwam Volvo aan zijn logo en welke waarden zitten erin verscholen?



Modehuis Moschino lijkt de hele geurhandel op de hak te nemen met de nieuwe eau de toilette Fresh Couture.



YUNOCOCO is sponsor van het maatschappelijke zorgproject Het BeterBoek voor de kinderafdeling en dagbehandeling in het Ziekenhuis Rivierenland te Tiel.



Al 12 jaar lang kiest AkzoNobel jaarlijks de trendkleur van het jaar. Aan het kiezen van dé kleur gaat jaarlijks een wereldwijd onderzoek vooraf. 



Op 1 oktober bestond YUNOCOCO 7 jaar. Een mijlpaal waar ik trots op ben! Daarom heeft YUNOCOCO een leuke aanbieding...




YUNOCOCO is sponsor van het maatschappelijke zorgproject Het BeterBoek voor de kinderafdeling en dagbehandeling in het Ziekenhuis Rivierenland te Tiel.



Een logo bestaat uit 5 verschillende onderdelen: een beeldmerk, een woordmerk, typografie (lettertype), kleur en kenmerkende vormen. Maar hoe bedenk je nu een passend beeldmerk?

...



Ben je aan verandering toe, dan is magenta een goede kleur, omdat het nieuwe invloeden toelaat.



Veel bedrijven hebben een of meerdere bedrijfsbrochures. Maar vaak verdwijnen brochures in de kast of in de prullenbak. Hoe voorkom je dat?




YUNOCOCO is door muzikaal poppentheater Fiedel-Diedel gevraagd om een nieuwe huisstijl en een flyer te ontwerpen. Een kleurrijke, vrolijke opdracht.




Laatste Tweet